27 Ekim 2007 Cumartesi

hepi börtdey tuuu yuuuuu :D

evet değerli jelibon fan club üyeleri bu gün günlerden sayın sözcümüz batrazın doğum günüsü :)
doğum günün kutlu olsun batrazzz daha nice hayırlı güzel yıllara, yaşlara efenim :)
yaşlanıyosun batraaazzz :D

(ya daha güzel bi pasta aradım ama bulamadım hepsi dandik dandikti bununla idare et jelibonlu pasta siparişi verdik gecikmiş yolda ers düşmüş bişiler aksilik işte :) )







bu kendisine jelibon fun club kuruluşu olarak aldığımız hediye :) jelibondan bir avize hediye ediyoruz sayın sözcümüze iyi günlerden kullanasan :D









buda yakın çekimi nolduğu belli olsun die :)







6 yorum:

batraz dedi ki...

yayında ve yapımda emegi gecen herkese saygılar sevgiler.

yaa böle şeylere ne gerek!
jelibonların gözlerinden öperim!

^^w^^קรเк๏קคt^^w^^ dedi ki...

:D :))))

Unknown dedi ki...

doğum günün kutlu-mübarek olsun.
hayat sana jelibon tadında hediyeler getirsin hep. :)

Dadut dedi ki...

nice yillara batraz

ben resme takildim arkadasim bu ne psikopatliktir boyle adamin aklina gelmis gelmis tamam da usenmemis bi de tutmus ugrasip edip avizeyi yapmis Allah serlerinden korusuuunnn ne insanlar var

Stilbee dedi ki...

Selam Dün bunu beğenmiştim paylaşmak istedim sevgiler. http://likecool.com/Candelier_chandelier_made_from_3_000_gummy--Lighting--Home.html?fb_action_ids=10151145734597019&fb_action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=246965925417366

Stilbee dedi ki...

http://likecool.com/Candelier_chandelier_made_from_3_000_gummy--Lighting--Home.html?fb_action_ids=10151145734597019&fb_action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=246965925417366